סיכום תקופה - אני מנצלת את
הצורך בהגשת רשומה רפלקטיבית, המסכמת את חווית הכתיבה שלי בבלוג לבצע הקלטה אישית
מצולמת (עוד התקדמות אחרי הקלטה קולית במדריך שיצרנו בסמסטר ראשון) לשבור מחסום
נוסף של חשיפה. (אני מעלה את הסרטון למרות שהוא יכול להיות יותר איכותי מבחינת אור ורעשי רקע ויש מקום לשיפור)
צפייה בסרטון לא מחליפה את קריאת הטקסט.
צפייה בסרטון לא מחליפה את קריאת הטקסט.
- הדרישה לכתיבה שבועית - בשלב ראשון בניתי טבלת המכילה תאריכים ונושאים לכתיבה וזאת כדי ליצור מאגר נושאים על מנת שלא אצטרך "לשבור את הראש" ולחפש נושא בכל שבוע. כמו כן אוכל לעקוב אחר הביצוע של המטלה. בפועל מצאתי את עצמי דנה עם עצמי לגבי הנושא השבועי והרבה פעמים שיניתי אותו בעקבות הארה/ אירוע שחוויתי.
- התחלתי לאהוב את הכתיבה והדרישה לכתוב אחת לשבוע פגמה בהנאה של הכתיבה.
- מטלת הבלוג הוסיפה לעומס הרב בסמסטר הקיץ. הייתי מעדיפה בסמסטר כל כך עמוס לאפשר כתיבה בכל שבועיים ולא לחייב לכתוב בכל שבוע.
- כתיבת הבלוג שברה אצלי את מחסום החשיפה בעבר כתבתי בלוג אישי "למגירה".
- הכתיבה עצמה גזלה ממני שעות רבות (ניסוח, תיקונים ועוד) וגם כשלא כתבתי בפועל המוח היה עסוק במחשבות על...
- בחלק מהרשומות חשתי כי אפשר היה להרחיב ולפרט יותר ובפועל כתבתי בקיצור את כותרת הרעיון ועוד מספר משפטים ולא תמיד פיתחתי אותו על מנת שלא יהיה ארוך מדי.
- לאחר כל פוסט שפרסמתי שלחתי הודעה למספר חברות שלא לומדות איתי שהגיבו בבלוג או במייל ונתנו לי את הכוח להמשיך.
- בלוג הוא כלי עוצמתי שיאפשר לי בהמשך קידום אישי/מקצועי על ידי הרחבת הנושאים מעבר לתחום הלמידה והגדלה של מעגל הקוראים בהתאם.
ליאורה, קראתי (וגם האזנתי) בעניין רב את הרשומה האחרונה שלך. כזכור לך, רשומה זו נועדה לתת לכם במה רפלקטיבית להבעת דעות ותובנות אותנטיות שאינן נכללות בציון. אחת המסקנות שאני מגיעה אליה שאת הפעלת ניהול/ארגון ידע אישי יעיל ביותר. כולל בקשת המשוב מחברות. אני מודעת לאופייך המסויים שהחשיפה קשה לו והעבודה שאף הקלטת את עצמך מצביעה על שינוי מסוים לא כך (?). בהצלחה, גילה
השבמחק